با استفاده از ابزار Instagram Insights می توان فعالیت های بازاریابی در شبکه اجتماعی اینستاگرام را آنالیز نمود. مبنای کار این ابزار نمایش اطلاعات و آمار در حساب کاربری است. اطلاعاتی که با استفاده از این ابزار برای پستها قابل نمایش اند شامل:
پست های اینستاگرام (عکس ها و ویدیوها)
Impressions: تعدادِ کل دفعاتی که یک پست دیده شده است.
Reach: تعداد کل کاربرانی که پست شما را دیده اند.
Likes: تعداد کاربرانی که هر پست شما را لایک کرده اند.
Comments: تعداد کامنت هایی که هر پست دریافت کرده است.
Saved: تعداد کاربرانی که هر پست را ذخیره کردند.
Engagement: تعداد کاربرانی که هر پست را لایک کرده، کامنت گذاشته اند و یا ذخیره کردند.
Views: تعداد بازدید یک ویدئو
برای دسترسی به اطلاعات بالا برای هر پست کافی است مراحل زیر را طی کنید:
نکته: تنها با تغییر پروفایل به پروفایل تجاری می توانید به Insights دسترسی پیدا کنید
3 Comments
[…] از اینسایت (Insights) اینستاگرام اطلاعاتی را استخراج کنید […]
عالی و کاربردی
مرسی